Het is bijna zover, eind maart gaat er een grote groep op tour naar Cork, Ierland. De laatste tour was in 2018 naar Rugby in het Verenigd Koninkrijk en daarna heeft Corona wat roet in het eten gegooid.

Het wordt ook meteen de grootste tour die onze club ooit gehad heeft! Met 87 man zullen we op vrijdag 29 maart vertrekken van de club.

Een flinke organisatie, want zoals je kunt bedenken stap je niet even met 87 man in het openbaar vervoer, of een kroeg in…laat staan een restaurant. Toch is het tot in de puntjes geregeld: Op vrijdag spelen we 2 wedstrijden tegen Dolphins RFC en blijven we daar eten. Op zaterdag hebben we wedstrijdkaartjes voor Munster tegen Cardiff en op zondag een leuke Brewery-tour (om maar iets te noemen uit het programma).

Met een grote groep eerstejaars, een meedogenloze strafcommissie en een verscheidenheid aan leeftijden (van 19 tot 80 jaar!), wordt het nu al een tour om nooit meer te vergeten, we hebben er enorm zin in!

Bart van Elsdingen, namens de tourcommissie (Erik Dobber, Meindert Engberts, Rob Laan, Rolf Veltman, Peter de Weerd, Robert Jonk, Peter Romp, Hans Heijne).