Beste Waterlanders, supporters, ouders en fans, alhoewel de resultaten minder lijken, kan Waterland toch terug kijken op een zeer geslaagd weekend. Op zaterdag het zeer aantrekkelijke oefenduel tegen ere-klasser Castricum, welk nipt werd verloren.

En op zondag verloren onze dames met een ondertal tegen de Friese koploopsters. Het 2e team deed zijn kampioensplicht tegen de oude mannen uit Hilversum en het 3e team moest net het onderspit delven in een fysiek zeer zware wedstrijd tegen de kampioensbiggetjes uit Arnhem. Helaas bleef de blessurebank na dit weekend niet leeg. Mariska, Daan en Milan, we wensen jullie een snel herstel toe.

Komend weekend slechts 1 wedstrijd, het nu-al-legendarisch-derde gaat voor zijn laatste competitieduel naar Wageningen. En op vrijdagavond nog wel spektakel, allereerst trainen de veteranen van 20.30 tot 21.30 uur, daarna begint de veteranentouravond om 22.00 uur en als klap op de vuurpijl wordt de tourfilm 2011 (Londen) voor het eerst in de kantine vertoont. Verse en oude tourgangers, een must!  En vergeten we ons niet in te schrijven voor de Amelandboerderij, het gaat nu erg hard met de aanmeldingen!

En dan nog een zeer belangrijke bericht: Instructie AED/ reanimatie bij Spurd

Het weekprogramma (week 9):

• Vrijdag 2 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
    22.00 uur: RC Waterland veteranen (touravond Old Mermaids)
    22.30 uur: Tourgangers Londen 2009 (vertoning tourfilm)
  • Zaterdag 3 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
    xx.xx uur: RC Waterland jeugdteams zijn vrij (in verband met de voorjaarsvakantie)
  • Zondag 4 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
    xx.xx uur: RC Waterland 1, 2 en Dames zijn vrij (uitrusten en dan bekeren)
    14.30 uur: RC Wageningen 1 – RC Waterland 3 (het 3e voor zijn laatste duel, wordt het het linker rijtje? Verzamelen om 12.15 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 5 maart (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:
Dennis Kraay