De jaarlijkse gebruiksinstructie AED voor alle vrijwilligers van sportverenigingen komt er weer aan! Inmiddels hebben honderden vrijwilligers gebruik gemaakt van deze training AED/reanimatie. Om kennis te waarborgen is het van belang deze interessante scholing jaarlijks te herhalen. Door herhaalde instructie handelt u in geval van calamiteiten automatisch op de juiste manier, passend bij de huidige inzichten.

Maandag 19 maart, maandag 26 maart of maandag 2 april 2012 kunnen jullie een (herhalings)gebruikersinstructie AED/ reanimatie volgen, de cursus zal in de avond worden gegeven. Op maandag 2 april zal deze in ons eigen clubgebouw worden gegeven. De instructie is zowel voor nieuwe cursisten als reeds geschoolde vrijwilligers toegankelijk. De deelnemers ontvangen een certificaat met een geldigheidsduur van een jaar. De definitieve datum en tijd van de lesavond wordt zo spoedig mogelijk aan u gecommuniceerd.

Aanmelden voor 4 maart via
[contact-form 6 “Aed”]