Alweer 2 weken geleden hebben alle leden en ouders van jeugdleden een brief van het bestuur van Rugby Club Waterland ontvangen. In deze brief doet het bestuur een beroep op de leden mee te helpen onze recente successen te verduurzamen. Belangstelling om mee te werken kan kenbaar gemaakt worden door het invullen van het bij de brief gevoegde formulier. Tot nu toe hebben we pas 23 formulieren ingevuld terug ontvangen; een magere score, want dit is een kleine 10% van het totaal.

Help mee om het nieuwe vrijwilligersbeleid vorm te geven en stuur vandaag nog je formulier in. Ga naar deze pagina en download een formulier. Of vul een exemplaar op papier in en deponeer dat in de doos op de bar in de kantine.