Spelers van Waterland 3 die ooit voor de camera van Waterland 3 ITV verschenen weten het. Een normaal leven zit er niet meer in. Overal op straat wordt je herkend en iedereen klampt je aan voor een foto of een handtekening! Waterland 3 ITV is hot! Deze keer krijgen jullie de beelden te zien die werden opgenomen na de wedstrijden tegen ‘t Gooi en Eemland. Wel al door velen gezien op ons Youtube kanaal, maar nog niet eerder op de site verschenen is het filmje dat Milan maakte van de wedstrijd tussen Waterland 3 en The Pigs. Omdat iedereen deze mooie beelden gewoon moet zien plaatsen we die nu ook! Daarin speciale aandacht voor 1:16 waarin de enige echte Kevin The Dutch Windmill in actie te zien is!

Sfeerbeelden RC Waterland 3 – ARC The Pigs

Reactie’s na ‘t Gooi 4 – RC Waterland 3