De lockdown regeert in Nederland en weer mogen de volwassene hun mooie sport voor twee weken niet uitoefenen. Dus op onze velden alleen onze jeugd actief. Dat de lockdown ook de verkoop van onze loten treft blijkt wel uit de cijfers. Er zijn dan ook afgelopen week geen loten verkocht en ook van de bootcampafdeling als ook de damesafdeling nog geen bericht dat zij een superlot kunnen aanschaffen.

Als je je vereniging alsnog wilt sponseren door een lot te kopen doe dat dan via deze QR code. Berichtje voor alle jeugdleden, zouden jullie je verkoopboekje in willen leveren bij jullie teammanager voor 20 november. Je kunt dus nog ongeveer 2 weken je best doen om nog wat geld voor jezelf te verdienen. Zet dus nog even je beste beentje voor en ga nog proberen om wat loten via familie en kennissen te verkopen.

Wens ik ieder weer een goede week toe en ik doe volgende week weer een nieuwe update!

met gezonde groet

Hans Spaan