Gelukkig gaan de cijfers van besmetting door het coronavirus weer naar beneden en ik hoop dan ook dat ieder lid van onze rugbyclub elkaar weer snel kan zien. Inmiddels zitten we alweer zo’n twee weken voor de sluiting van de verkoop voor de Grote Clubactie.

Jammer is dat er zo weinig vaste klanten van deze loterij dit jaar de tijd hebben genomen om loten te kopen via onze QR-code. Ik kan dan ook melden dat we dit jaar waarschijnlijk niet het bedrag halen wat we vorig jaar hebben gehaald. Wel wil ik alle jeugdleden bedanken die loten hebben verkocht. En jullie hebben nog twee weken om je eigen streefbedrag bij elkaar te sparen.

Verder heb ik niets te melden en dus voor aanstaande week maar weer: blijf gezond en voor de jeugd veel spelplezier met onze mooie sport.

Met gezonde groet,

Hans Spaan