Het valt niet mee. Door de lockdown zien we elkaar niet en waarschijnlijk daardoor gaat de verkoop van de loten niet zo hard als gehoopt. Ik wil dan ook al onze jeugdleden die al veel loten verkocht hebben een grote duim geven. Tot en met vandaag zijn er 590 loten verkocht wat inhoud dat er 35% verkocht is.

Als ik naar de namen kijk die loten hebben gekocht valt het mij wel op dat ik een aantal vaste kopers van afgelopen jaren mis. Ik wil dan ook al onze leden vragen om via de QR code van onze club de loten aan te schaffen. We kunnen er dan zoveel mooie dingen van doen.

Aan onze jeugdleden wil ik vragen om na te denken hoe jullie je extra zakcentje kunnen verhogen, Zet nog even je beste beentje voor want de laatste drie weken gaan nu in. Ik wil al jullie boekjes rond 20 november wel weer terug hebben. Lieve teammanagers kunnen jullie dit met de spelers bespreken en zorgen dat alle boekjes dan ingeleverd worden. Voor volgende week dan maar weer veel succes met de verkoop.

Met gezonde groet,

Hans Spaan