Beste Waterlanders, ouders en supporters,

De eerst clubavond was gezellig en menig veteraan sloot aan bij de 3e team training (of keek er op een afstandje naar). Alleen lijkt de clubavond als totaal nog niet helemaal doorgedrongen te zijn bij de andere teams. Hun aanwezigheid was povertjes, maar niet getreurd, de oudjes vermaakten zich best. Op zaterdag ging het wederom goed met onze jeugdteams, allen wisten met ruime cijfers te winnen. En op zondag waren ook onze dames succesvol, na hun derde winstwedstrijd op rij, staan zij eenzaam aan kop. De reserve teams van de senioren hadden het helaas moeilijker, in Hilversum werd het 2e team afgeslacht door een aangevuld Hilversum 2 (leuk voor hun internationals om ook eens in de 3e klasse te spelen…een ‘verrijking’ voor deze klasse). En in Alkmaar werd een sportief robbertje gerugbyd, waar het 3e team, met een ondertal aan spelers toch nog 1 wedstrijdpuntje mee naar huis mocht nemen (en verdiend). En tenslotte moesten ook de Colts (al mopperend) het onderspit delven in het verre Den Bosch.

Komend weekend wordt het weer gezellig druk op Waterlandse velden, op zaterdag spelen Turven, Benjamins en Mini’s thuis, alleen cubs en junioren moeten iets verder. De senioren-1 zijn nog vrij. En op zondag spelen de Colts nu eens in Purmerend en sluit het 2e team de dag af. Dames en derde team zijn vrij (om aan te moedigen).
En verder nog meer goed nieuws, vrijdagavond 18 oktober hebben we vanaf 21.00 uur de altijd gezellige Bockbieravond, de eerste 12 soorten zijn al ingekocht. Of er ook cocktails komen, tja, we zoeken nog een cocktailshaker (m/v), wie durft?

De nieuwe roosters voor bar en schoonmaak staan op onze site en wordt aan de betrokkenen een mail toegezonden.

Het weekprogramma (week 40), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:
zaterdag 5 oktober (bestuursafgevaardige: Manfred)

10.00 uur: RC Waterland – CAS RC – Pink Panthers (Turven en Benjamins, verzamelen om 09.30 uur)
10.00 uur: RC Waterland – CAS RC – Pink Panthers (ook voor de mini’s, verzamelen om 09.30 uur)
12.00 uur: AAC/Haarlem – RC Waterland/DH (cubs in Amsterdam, vertrektijd hoor je nog)
12.00 uur: RC Waterland 1 (Trainingsdag)
13.00 uur: CAS/Alkmaar – RC Waterland/WF (junioren spelen in Castricum, vertrek rond 11.00 uur)

zondag 6 oktober (bestuursafgevaardige: ?)
13.00 uur: CAS/RCW/Alk/DH – Bassets/BSN/DIOK/Delft (colts in Purmerend, verzamelen om 11.45 uur)
xx.00 uur: RC Waterland/RCZ/WF (dames zijn vrij)
xx.00 uur: RC Waterland 3 (derde team is vrij)
14.30 uur: RC Waterland 2 – ASRV Ascrum 2 (voor 2e team, verzamelen rond 13.15 uur)