Beste Waterlanders, ouders, rugbystratentoernooispelers en supporters,

De Amsterdam Sevens had het voorrecht de 4e world series sevens voor dames te ‘hosten’, Op vrijdag werden de voorrondes gespeeld waar onze oranje meisjes het onderspit dolven tegen de wereldkampioen, Nieuw Zeeland, maar helaas ook tegen de mijnwerksters uit de Oeral… Op zaterdag revancheerden ze zich prima en mochten zich na uiteindelijk de finale tegen Zuid Afrika winnaar van de plate noemen. Het mannen sevens toernooi liet weer dezelfde gelegenheidsteams (Susies, Samoeraï en Marauders) zien die ieder jaar weer de (halve) finales bemensen en waar het Nederlandse herenrugby nog ver vandaan zit. Maar gezellig was het wel…
En onze jeugd had zaterdag het strand van Den Haag bevolkt, waar zij een fijn en prima toernooi hebben gespeeld.

Het komende weekend gaan de TBM wederom het veld in, ditmaal in Amersfoort en op zondag hebben we uiteraard ons rugbystratentoernooi, de trainingen inmiddels in volle gang, met een grote slottraining op vrijdagavond 24 mei. Het aantal ingeschreven teams is inmiddels opgelopen tot 14, maar er kunnen nog 2 teams bij! En voor ieder die niet speelt, gewoon komen kijken, toch. Wie weet ontdek jij het talent waar we naar op zoek zijn.
Na het stratentoernooi zijn kantine en velden gesloten.
En voor de Amelandboerderij zijn er een paar plaatsen vrij gekomen, wil je nog mee geef me dat zo snel mogelijk door. Verder graag het verschuldigde bedrag naar me overmaken, het is al bijna 1 juni. En voor een extra vervoerstip, zie eind van deze weekmail (wel zelf regelen).

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 21), volg onze site inzake afgelastingen:
vrijdag 24 mei (bestuursafgevaardige: nvt)

20.00 uur: Laatste training Rugbystratentoernooi (kantine is om 19.30 uur open)

zaterdag 25 mei (bestuursafgevaardige: nvt)
10.30 uur: Rugbytoernooi in Amersfoort (voor TBM, verzamelen om 08.15 uur)

zondag 26 mei (bestuursafgevaardige: Harrie)
10.30 uur: Openingswedstrijd Waterland rugbystratentoernooi (het complex is vanaf 09.30 uur open)

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 25 mei:

geen wedstrijden

zondag 26 mei:
inmiddels geregeld door de KC
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 27 mei maart (19.30 – 21.30):
Willem Muller
Bart Visser
Quermy Warmerdam
Thierry Tütüciyan
Stevie Manvis

Extra Ameland info:
Voor de snelle overtocht naar Ameland kun je ook gebruik maken van “Sleep en bergingsbedrijf Veltman”
Richard Veltman 06 – 20620933 (Via internet : www. sbbveltman.nl)
Met een overtocht van min. 10 man moet € 15,- p.p. betaald worden en ben je in 10 minuten aan de overkant.
De overtocht kan op ieder moment van de dag plaats vinden na overleg met Richard.
Maximaal mag hij 12 personen per keer vervoeren per boot (hij heeft wel 2 boten).

groet,
Hans