Beste Waterlanders, ouders en supporters,

de turven, benjamins en mini's deden flink hun best tegen in Amsterdam (zie de foto's op onze site maar) en ons incomplete cubsteam moest helaas het hoofd buigen tegen de Noord combinatie. Daarna werd er in onze kantine met volle teugen genoten van de Six Nations finaledag, waar uiteindelijk in een sidderende finale Ierland zich de winnaar mocht noemen. De zondag was rugbyloos... En afgelopen dinsdag hebben de Colts hun inhaalwedstrijd netjes gewonnen.

Komend weekend is zeker niet rugbyloos, allereerst gaan de turven en benjamins naar Hilversum en onze mini's hebben zich geplaatst voor het Nationale Kampioenschap in het Brabantse Uden. Succes! De cubs zijn vrij en verder gaan de junioren naar Friesland (waarschijnlijk Leeuwarden). Op zondag speelt het colts cluster een loodzware wedstrijd in en tegen Amstelveen, gaat het 3e op bezoek naar Castricum, mag het 2e team proberen punten te halen tegen de Amsterdamse studentjes en spelen onze dames in Purmerend een oefenwedstrijd tegen eerste klasser RUS2.

Tot slot nog het heugelijke bericht dat, na dat Roberto Warmerdam in de voorselectie van het Nederlands team is opgenomen, nu ook bekend is geworden dat Aydan Verdonk in de Nationale selectie U18 zit en zich mag opmaken voor de Europese kampioenschappen in Polen. Boys, we zijn trots op jullie en Waterland is goed bezig met de kweek van eerste rijers (wat ook keihard nodig is).

Fijn en succesvol weekend,
Hans

Het weekprogramma (week 12)

zaterdag 22 maart (bestuursafgevaardige: nvt)
10.00 uur: RC Hilversum - RC Waterland - CAS - RCE (TB naar Hilversum, vertrek om 08.40 uur)
11.00 uur: Nationaal kampioenschap Mini's (lokatie Uden, vertrek om 08.45 uur)
xx.00 uur: RC Waterland (cubs zijn vrij)
12.00 uur: Noord combinatie - RC Waterland (junioren naar Leeuwarden?)

zondag 23 maart (bestuursafgevaardige: Tessa?)
15.30 uur: Amstelveense RC - CAS/Alk/DH/RCW (info volgens de NRB site)
13:00 uur: RC Waterland/WF/RCZ - RUS 2 (oefenen tegen de Utrechtse studentes)
12.30 uur: CAS RC 3 - RC Waterland 3 (CAS uit, altijd lastig, vertrek om 10.44 uur)
14:30 uur: Ascrum 2 - RC Waterland 2 (2e naar Amsterdam, vertrek rond 12.30 uur)