Na de bekendmaking dat Aydan Verdonk met Oranje U18 naar het EK gaat is er nu nog meer leuk oranje nieuws! Drie spelers van het Juniorenteam; Quermy Warmerdam, Melle de Jongh en Koos de Haan zijn geselecteerd voor Nederland U17 dat begin april deelneemt aan het Cross Border Toernooi in Spanje! Op dat internationale rugbytoernooi zal Nederland in de poulefase spelen tegen het thuisland, Portugal en Zwitserland.

Het is mogelijk om de Nederlandse rugbytalenten voor het toernooi in Valladolid nog aan het werk te zien. Aankomende zaterdag traint het team namelijk op het veld van onze club! Quermy, Melle en Koos gefeliciteerd met jullie uitverkiezing en namens Rugby Club Waterland heel veel succes toegewenst!