Beste (jeugd)Waterlanders, ouders en supporters.

Onze TBM was erg actief in Castricum, de cubs wisten de ongeslagen start van vorige week niet vast te houden, maar de junioren daar en tegen waren hun off day te boven en wisten hun 2e wedstrijd winnend af te sluiten. En het eerste team ging in het penaltygeweld in Amersfoort ten onder.

Op zondag deden de colts goede zaken en denderden onze dames door naar hun kampioenschap (José regel maar alvast de platte kar ;-). Het 2e team behaalden belangrijke en dure punten in Naarden. Daarentegen legde een gehavend en futloos 3e team de toekomstige kampioen uit Hoorn geen strobreed in de weg. Ik hoop dat komende vrijdag op onze laatste training van 2013 de animo en het enthousiasme wat groter is zodat we toch nog met een goed gevoel het jaar kunnen afronden. De nazit in de kantine zal niet zo heel lang zijn, daarna trekken we naar de Koemarkt en pikken we ook nog een paar nummers mee van onze trouwe, zingende supporter Amy. Als dat geen fijne jaarafsluiter is. En jongens van het 2e, veteranen en dames, u is uiteraard ook welkom.

Het komende weekend zijn zal op zaterdag een ‘super saturday’ worden. Onze cubs beginnen de dag, daarna de junioren en ten slotte speelt het eerste team thuis, Gaat het zijn eerste overwinning behalen? Komt allen kijken, maar houd je aan de onzinnige gemeentelijke verordering en drink je pintje binnen. Voor de zondag is het rugbyrustig in Purmerend, de colts en dames spelen hun wedstrijden uit en voor 2e en 3e team begint al de winterstop en het wonden likken, zodat beide team in 2014 vol en voltallig het 2e deel van de competitie inkunnen.

O ja, vergeet je niet in te schrijven voor het klaverjastoernooi, momenteel staan er nog steeds niet genoeg kandidaten op, zou zonde zijn als je wel wilt, maar het wordt vanwege een te kort aan spelers afgelast!!! En neem gerust een of meerdere introducée’s mee. Inschrijven deze week i.v.m. halen van de prijzen.

Het weekprogramma (week 50), volg onze site inzake afgelastingen of de omkeerregeling:
vrijdag 13 december (bestuursafgevaardige: Martijn/Erik?)
19.00 uur: Workshop RC Waterland (workshop rugbyouders door Mara Moberg)
20.15 uur: laatste 3e team en veteranentraining met afloop teamuitje (be there !)

zaterdag 14 december (bestuursafgevaardige: Harrie)
10.30 uur: RC Hilversum – RC Waterland (Turven en Benja’s vertrekken rond 09.15 uur)
10.30 uur: RC Hilversum – RC Waterland (Mini’s vertrekken ok rond 09.15 uur)
12.00 uur: RC Waterland – RC Hilversum (Cubs verzamelen rond 11.15 uur)
13.00 uur: RC Waterland – RC Oysters/REL (Junioren verzamelen rond 12.00 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 – Utrechtse RC 1 (1e op puntenjacht. Verzamelen voor half 2)

zondag 15 december (bestuursafgevaardige: nvt)
13.00 uur: Gouda/Hookers –  CAS/RCW/DH (Colts naar Gouda, vertrektijd 10.45 uur)
13.00 uur: Alkmaar/Haarlem – RC Waterland/RCZ/WF (dames naar Haarlem, verzameltijd hoor je nog)
xx.xx uur: RC Waterland 3 (vrij i.v.m. winterstop)
xx.xx uur: RC Waterland 2 (vrij i.v.m. winterstop)

woensdag 18 december (bestuursafgevaardige: José)
19.45 uur: Kerstklaverjastoernooi (wie stoot Manfred van de troon?)

Het barrooster voor komend weekend*):
zaterdag 7 december:
In den beginne de ouders van cus en junioren, KC neemt daarna over
zondag 8 december:
geen wedstrijden
*) zelf voor vervanging zorgen als je niet kunt, aub

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 16 december (19.30 – 21.30):
Willem Muller
Inga Krûna