Beste Waterlanders, supporters en fans,

En helaas weet Waterland weer wat verliezen is….onze dames moesten met een wettelijk ondertal de wedstrijd voortzetten, waardoor de gewonnen wedstrijd werd omgezet in verlies. Het 3e team speelden prima tegen de koplopers uit Arnhem, maar moesten uiteindelijk toch nipt het onderspit delven. En het 2e team leed best wel een beetje verrassend een dure nederlaag tegen concurrent en koploper West Friesland. En dat terwijl we afgelopen vrijdagavond nog wel een gasttraining hadden van de Zuid Afrikaanse topreferee Freek Burger.
Verder zijn we trots op ons vijftal U19 spelers (ok, ook een beetje op de Waterlandse begeleiding die mee was… 😉 die in Roemenië 4e zijn geworden in de A-poel tijdens de EK. En uiteraard op het debuut van Maaike in het Nederlands XV tegen Schotland.

Voor de senioren is er uiteraard nog niets verloren, alleen een tandje erbij (en wat betreft het damesteam, dames erbij). Komend weekend nog een inhaalwedstrijd voor onze cubs en voor de junioren een oefenwedstrijd tegen clusterpartner Haarlem. Op zondag spelen alleen onze dames thuis. De seniorenteams beginnen aan hun returns (en kunnen dus smiley’s verdienen) en daar we deze competitie begonnen met 3 thuiswedstrijden, mogen nu alle herenteams uit spelen ook nog eens met een KO om half 3. Wel lekker druk met verzamelen zo rond half 1. Eerste team zet de koffie!!
De spelers die nog geen tassen hebben ontvangen, het 2e team en 3e team bij Ton en ondergetekende (zondag 12.15 uur !).

Het weekprogramma (week 45):

zaterdag 12 november (bestuursafgevaardige Rob)
11.00 uur: RC Bulldogs – RC Waterland – ARC – Alkmaar (onze TBM vertrekken om 09.45 uur richting Almere)
11.00 uur: RC Waterland/RFC Haarlem – RC Alkmaar/Den Helder (inhaalwedstrijd voor de cubs, verzamelen rond 10.15 uur)
12.00 uur: RC Waterland – RFC Haarlem (oefenwedstrijd voor de junioren, verzamelen om 10.30 uur)

zondag 13 november (bestuursafgevaardige Tessa)
14.00 uur: RC Waterland – RC Pickwick Ladies (kom daames wees erbij, verzameltijd is 12.30 uur)
14.30 uur: RC ‘t Gooi 4 – RC Waterland 3 (3e naar de Gooise oudjes helaas zonder BBQ, verzamelen om 12.30 uur)
14.30 uur: RC Smugglers 1 – RC Waterland 2 (2e naar de smokkelaars, verzamelen om 12.30 uur)
14.30 uur: RC Bassets 1 – RC Waterland 1 (1e naar de hush puppy’s, verzamelen rond 12.15 uur)

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 14 november (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:

• Willem Muller
  • Stevie Manvis
  • Andrejs Aleksandrovs
  • Inga Krûna
  • Thierry Tütüciyan

En het nieuwe barrooster: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> barrooster
Het damesteam moet na afloop van hun wedstrijd 2 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!!

Kerstklaverjassen 2011
je kunt er nooit vroeg genoeg bij zijn. Ook dit jaar
organiseren we weer ons Kerstklaverjastoernooi. Dit jaar
is het op donderdagavond 15 december, aanvang 19.45 uur. De
kantine is al om 19.15 uur open. Kosten ¤3,00 per persoon.
Wie stoot de winnaar van vorig jaar Jan Stander van de troon??
Je kunt je inschrijven op de intekenlijst op het wyteboard.
Verder zijn uiteraard familieleden, buren of vrienden van
harte welkom. The more the marrier.
En uiteraard is er ook dit jaar weer een uitgebreide tombola
tafel met fraaie prijsjes.

groet,
Hans