Beste Waterlanders, supporters, ouders en fans, Wederom een uiterst succesvol weekend voor de Waterlanders, op zaterdag waren onze cubs duidelijk te sterk voor de Alkmaarse/Den Helder combinatie en op zondag wist het glorieuze derde in een pittig duel de nummer 3 uit Tiel er onder te houden. Daarna maakte het 1e team korte metten met de nummer laatst uit de 1e klasse. En een stukje naar het zuiden, in Dubaï, won het dames Sevens team met onze Inge in hun midden, ongeslagen de B poule

En de Movember mannen hebben in totaal € 637,33 opgehaald, dit is netjes en uitgebreid in de lokale pers vermeldt. Donateurs en snorrenmeneren, bedankt. Het komende weekend wordt er weer volop gestreden om de ovalen bal. Op zaterdag huisvesten we onze TBM met hun gastjes uit Haarlem en Driebergen. De cubs hebben een weekendje rust en de junioren gaan richting Brabo-land. En op zondag is het voor alle seriorenteams er op of er onder. De daames hebben nog wat goed te maken tegen hun matties uit Alkmaar. Het 1e team moet optreden tegen de Delftse studenten, waar vorig jaar nog fors van werd verloren, het 2e team tegen het getergde AAC 2 en het 3e team tegen het zware Duuvelspack. Kortom, het zou een hele mooie zondag kunnen worden….. mits natuurlijk ook de regengoden ons een beetje met rust laten. Voor alle duidelijkheid, zondag om 10 uur weet je TM of de wedstrijd door gaat, bij twijfel neem je zelf contact met hem/haar op!

En zoek je nog iets voor onder de kerstboom, Sander de Miranda heeft het antwoord, voor € 77,00 kun je een apart Waterland tenue (shirt met rugnummer, short en sokken) bestellen. Hier kan het shirt bekeken worden: http://www.rugbyclubwaterland.nl/wp-content/uploads/waterland_shirt.jpg ;
Sander staat komende vrijdagavond 9 december vanaf half 7 in de kantine om je bestelling en je maat op te nemen en het geld te incasseren. Verdere info is ook bij hem te verkrijgen.

Het weekprogramma (week 49):
zaterdag 10 december (bestuursafgevaardige: Sjaak)

• 10.30 uur: RC Waterland – RFC Haarlem – RC Pink Panthers (de TBM in Purmerend, verzamelen om 10.00 uur )
  • 11.00 uur: RC Waterland (cubs weekendje vrij)
  • 12.00 uur: Oysters/Duck/REL – RC Waterland/WF (de junioren naar Etten Leur, verzamelen om 09.30 uur)

zondag 11 december (bestuursafgevaardige: Arjan)

• 12.30 uur: RC Waterland – Alkmaarse RUFC (tegen de kaasjes, verzamelen rond 11.15 uur)
  • 14.00 uur: RC Waterland 3 – RC Duuvels 1 (letterlijk en figuurlijk een zware pot, verzamelen om 12.45 uur)
  • 13.00 uur: AAC 2 – RC Waterland 2 (grote broer meets kleine broer, verzamelen om 11.00 uur)
  • 14.30 uur: D-SRC 1 – RC Waterland 1 (laatste struikelblok? Verzamelen om 12.15 uur)

donderdag 15 december (bestuursafgevaardige: José)

• 20.00 uur: Kerstklaverjassen (kantine open om 19.00 uur voor een kopje koffie, loting om 19.45 uur)

Schoonmaakrooster

Het nieuwe schoonmaakrooster voor maandag 12 december (19.30 – 21.00), zie ook: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> schoonmaakrooster:
Willem Muller
Stevie Manvis
Ferry Veenman
Peter van Gessel (als zijn pols er weer aan zit)
Martijn Poels

Barrooster

En het nieuwe barrooster: www.rugbyclubwaterland.nl -> agenda -> barrooster
Het dames en het 3e team moeten na afloop van hun wedstrijd 2 vrijwilligers leveren om keuken en bar anderhalf uur te bezetten!!
Het liefst vrijwillig anders wijst de TM of captain de mensen aan.

De intekenlijst voor het kerstklaverjassen is nog niet vol, wil je meedoen of ken je iemand die mee wilt doen, graag uiterlijk dit weekend je naam opschrijven

groet,
Hans