Beste Waterlanders, Movembermannen, ouders en supporters,

Op zaterdag moest ons 1e team ook in Den Haag zijn meerdere erkennen tegen de lokalen. Het goede nieuws is dat er beweging zit in de blessurebank. Voor de zondag was het voor de Colts slikken in Amstelveen, en ook onze daames moesten met een ondertal het onderspit delven in Hilversum tegen de All Blues combi. In Purmerend deed het 3e team goede zaken tegen het gehavende Haarlem 2 (wel leuke en sportieve wedstrijd). Daarna waren de rollen omgekeerd, ons 2e team moest in het net gedegradeerde 1e team uit Haarlem, duidelijk zijn meerdere erkennen (kwestie van nog te weinig vlees op de botten). En als weekendafsluiter manifesteerde een 12 tal Waterlanders zich luid en duidelijk tijdens de Bokkenwandeltocht (voor Sjaak, de Bokkensprinttocht, het ging hem allemaal te snel)

Voor we het komende weekend induiken, eerst even de aandacht aan het volgende, 1 november start de wereldbreed opgezette November actie, waar mannen een maand lang hun snor laten staan en hiermee geld ophalen. Afgelopen jaar deed Waterland hier al opzichtig aan mee (mede dankzij rapportages in het Noord Hollands Dagblad) en kon bijna €700,00 overmaken aan de stichting tegen prostaatkanker. Dit jaar willen we dit bedrag overschrijden en hebben 1 november kapsalon Yigit zover gekregen dat hij in een aantal Waterlandse prominenten het mes zet… Kom donderdag om half 7 langs en zie dat de baarden, snorren, sikken van o.a. Hans Spaan, Bas den Uijl, Tony Huizer en Hans Le Noble vakkundig worden verwijderd. Verder kun je op onze site kijken (per team zelfs) wie er de komende maand allemaal meedoen. Per persoon kun je dan weer sponsoren. Verdere info bij Chantal. Overigens kun je ook een bijdrage doen in de speciale collectiebus op de bar, Wij danken u.
En dan het weekend, onze jeugd verspreid zich over Alkmaar, Driebergen en Almere en het eerste team ontvangt op zaterdag de roze mannen uit Driebergen, mits deze wedstrijd niet weer in het water valt. Bij twijfel check onze webstie of de wedstrijden doorgaan.
Zondag, alhoewel het weer dan nog steeds waterig is, mogen de colts naar Hilversum, de daames spelen thuis tegen de WAD combi, het 3e team mag naar Alkmaar en het 2e team naar Amersfoort. Al naar gelang de gesteldheid van de velden.
Ook als het slecht weer is gaan de trainingen altijd door. Als het veld afgekeurd is dan zal de trainer voor een vervangende training zorgen. Kom daarom op de trainingsavond altijd naar de club en neem bij twijfelachtig weer loopschoenen mee. Op de club krijg je te horen wat voor training het wordt. In het zeldzame geval dat de training toch niet doorgaat dan lees je dat in de weekmail of hoor je dat van je teammanager

De bar- en schoonmaakroosters staan inmiddels op onze site, maar voor het gemak ook nog ff onderaan deze mail.

Het weekprogramma (week 44):

donderdag 1 november (bestuursafgevaardige: Rob)
18.30 uur: Start scheerbeurten ten bate van de November actie (wees welkom als je Spaan eens zonder snor wilt zien….daarna duikt hij een maand onder 😉

zaterdag 3 november (bestuursafgevaardige: onbekend)
10.00 uur: Pink Panthers – RC Waterland – Alkmaarse RC (TB naar Driebergen, vertrek 08.30 uur)
10.00 uur: Alkmaarse RFC – RC Waterland – Pink Panthers (mini’s naar Alkmaar, vertrek 08.45 uur)
10.30 uur: Gooidogs 2 – RC Waterland (cubs tegen de Gooidogse reserves, vertrek 08.45 uur)
12.30 uur: Gooidogs – RC Waterland (junioren ook naar Almere, vertrek 11.00 uur)
15.00 uur: RC Waterland 1 – RC Pink Panthers 1 (duel in de onderste regionen, moedig onze mannen allemaal aan, maar vergeet je plu niet)

zondag 4 november (bestuursafgevaardige: onbekend)
12.00 uur: RC Hilversum – Combi CAS/NoordWest (wederom zware pot voor het colts cluster, geen verdere info bekend)
13.00 uur: RC Waterland – WAD rugby (onze daames weer eens thuis, verzamelen om 11.30 uur)