RC Waterland Junioren – Moseley RFC U16Afgelopen zaterdag stond er voor zowel de Cubs als de Junioren een leuke wedstrijd op het programma. De teams mochten het opnemen tegen een Engelse tegenstander. De Cubs kregen Hitchin RFC U15 op bezoek, de ploeg afkomstig uit Hitchin dat zo’n 75 kilometer boven Londen ligt was met twee bijna volledige teams naar Purmerend gekomen. De Junioren mochten het opnemen tegen Moseley RFC U16 een sterk team uit Birmingham. Waterland verloor beide leuke wedstrijden, maar dat er veel geleerd werd van de ervaren Engelsen is natuurlijk veel belangrijker! Ook de bijhorende derde helft werd door de teams gezamenlijk gevierd. Het bleef daarom nog lang erg gezellig in het clubhuis! Kijk verder voor de wedstrijdfoto’s!

RC Waterland Cubs – Hitchin RFC U15

RC Waterland Junioren – Moseley RFC U16