Beste Waterlanders,

Zoals jullie allemaal weten draait onze club geheel op vrijwilligers. Er zijn reeds vele vrijwilligers binnen de club aan het werk wat natuurlijk fantastisch is.
Toch doe ik hierbij nogmaals een verzoek aan u allen om je aan te melden als medewerker bar/ keuken vrijwilliger. Vooral tijdens wedstrijden (jeugd en senioren) missen we nog mensen, maar ook op de trainingsavonden en de feestavonden.
Het is niet de bedoeling dat als je je aanmeld je iedere week kantine dienst hebt, je mag zelf aangeven hoe vaak en waarbij je eventueel achter de bar wilt staan.
Deze uitvraag is niet alleen voor spelende leden bedoeld maar ook voor ouders, opa's en oma's, vrienden of vriendinnen van spelers. Ervaring is niet nodig, je staat niet alleen en krijgt begeleiding van andere vrijwilligers.
De minimale leeftijd van inschrijving is 18 jaar, dat vanwege de Drank- en Horecawet.

Wij hopen jou binnenkort te mogen begroeten als nieuwe vrijwilliger!
Je kunt je aanmelden door je naam en telefoonnummer achter de bar af te geven of iemand van de kantine commissie aan te spreken. Mocht je niet weten wie dat zijn vraag dan een andere vrijwilliger om jou in contact te brengen.

Koos Veltman
Voorzitter kantine commissie