Op zaterdag 18 april 2015 is het groot feest bij Rugby Club Waterland, gedurende de hele dag vinden er tal van rugbyactiviteiten plaats. Afsluitend is ook het traditionele RC Waterland Gala! Op deze dag zullen ook per team de 'Speler van het Jaar' bekend worden gemaakt. Welke spelers kans maken op deze mooie eretitel gaan we vanaf vandaag bekend maken!

De genomineerden van de Turven, Benjamins en Mini's en de Cubs en Junioren hebben we gisteren al bekend gemaakt. Nu is het de beurt aan de Colts, Dames en Heren.

Zondag maken we bekend welke vrijwilligers en RCW Bootcamp deelnemers genomineerd zijn!

Quermy Warmerdam

Quermy is weer gegroeid het afgelopen jaar. Zowel op het fysieke als het mentale vlak in zijn spel. Een waardevolle en technisch sterke speler binnen het team. Goed voor meerdere belangrijke breaks per wedstrijd.

Quiten Sanchez

Quinten is de meest afbrekende speler van het team. Als flanker zeer waardevol in het verdedigende spel en aanvallend gevaarlijk per wedstrijd meerdere turn-overs op zijn naam. Afgelopen seizoen veel op de center positie gespeeld een plaats waar hij normaal niet speelt maar ook hier goed gespeeld. Is door het spelen op een andere positie gegroeid in zijn techniek en spelinzicht.

Ingmar Talman

Ingmar is een zeer talentvolle scrumhalf met een prima service over beide zijden, heeft afgelopen seizoen de colts aanzienlijk versterkt en is een waardevolle speler voor het team. Breed inzetbaar en heeft afgelopen jaar op meerdere posities gespeeld. Zowel aanvallend als verdedigend een sterke speler.

Amber Laan

Amber Laan: Altijd aanwezig, neemt de voorwaartsen op sleeptouw, altijd gemotiveerd, positief, doet veel voor de club, zag dit jaar de noodzaak van sportschool bezoek

Inger Jongerius

Inger Jongerius: Altijd aanwezig, neemt de voorwaartsen op sleeptouw, altijd gemotiveerd, positief

Simone Guit

Simone Guit: Duidelijke communicatie, veel ervaring meegenomen naar het team, altijd aanwezig, altijd gemotiveerd, veel tries gescoord, geeft de jeugd training, sportschool

Dennis Bus

Dennis Bus: Teamspeler / Voorbeeld / Discipline / Fair / Karakter

Erik Veltman

Erik Veltman: Inzet / Kracht / Discipline / Grillig / Teamspeler

Robert Warmerdamm

Roberto Warmerdam: Talent / Skills / Betrouwbaar / Ontwikkeling / Teamspeler

Alle genomineerden van harte gefeliciteerd! We zien jullie zaterdag 18 april samen met jullie teamgenoten op het Gala van Rugby Club Waterland!