Sinds de start van de Grote Clubactie op 14 september 2019 zijn onze leden driftig bezig met het verkopen van de loten. De eerste boekjes zijn alweer ingeleverd en er zijn op dit moment door onze jeugdafdeling 180 van de duizend loten (dit is het minimum wat we willen verkopen) verkocht. Onze senior leden zijn druk bezig met het sparen voor het superlot en de Trim/Bootcamp groep heeft dit eerste lot al bij elkaar. Mochten de jeugdleden u nog niet hebben aangesproken er is ook een mogelijkheid om online loten te verkopen. Het plan is om in totaal minimaal € 4000,00 bij elkaar te sprokkelen. Op dit moment hebben we ruim €900,00 bijeen en we zijn slechts 3 weken onderweg (geweldig!).

Voor de jeugdleden die hun boekje vol hebben deze kun je bij Hans Spaan inleveren tijdens de trainingsavonden. Hij is vanaf half zeven aanwezig. In de kantine kun je zien hoeveel loten er per team zijn verkocht en hoeveel geld dat heeft opgeleverd.