Nog 90 dagen tot het nieuwe jaar! Nederland begint massaal op 1 januari 2020 weer aan de goede voornemens. Fitter worden staat dan met stip op nummer 1. Maar waarom wachten als je vandaag al kan beginnen? Met RCW Bootcamp train je als groep, in een ontspannen sfeer, heel gevarieerd. Werken met beperkte middelen, maar met heel veel variatie en creativiteit. Bij de bootcamp combineren we veel verschillende trainingsmethoden. Zo trainen we kracht, conditie en coördinatie. Met behulp van looptraining, training eigen lichaamsgewicht en coördinatie training werken we toe naar een fit lichaam. Iedereen kan meedoen, ongeacht leeftijd, geslacht of fysieke gesteldheid.

Voordelig tarief
Eén seizoen RCW Bootcamp (september t/m juni) kost bij één keer per week trainen slechts 92 euro, bij twee keer in de week 163 euro. Nog niet overtuigd? Volg dan deze maand nog een aantal gratis proeftrainingen. Kijk voor meer info op www.rugbyclubwaterland.nl/bootcamp. Of meld je direct aan voor de gratis proeftrainingen via bootcamp@rugbyclubwaterland.nl.