Even kijken hoeveel de Cubs gewonnen hebben of hoe hoog het eerste team op de ranglijst staat? Of wil je de wedstrijdverslagen lezen van het derde team? Dat kan allemaal op rugbyclubwaterland.nl. Dit is nog niet bij iedereen bekend, vandaar dit nieuwsberichtje. Via Teams in bovenstaande menu kun je bij elk team dat uitkomt in de competitie het item ‘Wedstrijden/uitslagen’ vinden. Hierop zie je het overzicht van de wedstrijden die in de desbetreffende klasse gespeeld zijn of nog gespeeld moeten worden. Een rechtstreekse koppeling met rugby.nl zorgt er voor dat altijd een up-to-date overzicht wordt getoond. Dat geldt natuurlijk ook voor de competitiestand die onder ‘Stand’ bij elk team terug te vinden is.

Bij enkele teams (waaronder de TBM) staan in het menu ook ‘Wedstrijdverslagen’, hier en dat spreekt natuurlijk al voor zich, kun je de verslagen van de gespeelde wedstrijden of evenementen terug vinden. Deze komen dus niet op de home pagina te staan, kijk dus geregeld op deze pagina’s om te zien of er van jouw favoriete team een verslag te lezen is! Helaas krijgen we nog niet van alle teams een verslag binnen. Dus mochten de verslagen van jouw team ontbreken? Voel je geroepen, wij plaatsen het verslag of desnoods een kleurplaat van de wedstrijd graag op deze goed bezochte website!

Kijk voor meer informatie over de website op onze pagina!