Supporters van Waterland (SVW) is een losstaande vereniging, met eigen leden, dat als doel heeft het ondersteunen van Rugby Club Waterland. Supporters van Waterland tracht – als dit gewenst is in samenspraak met het bestuur van Rugby Club Waterland – deze vereniging te steunen door middel van bijdragen of volledige financiering voor door deze vereniging aan te schaffen duurzame goederen. Deze goederen worden dan eigendom van Rugby Club Waterland. Supporters van Waterland probeert Rugby Club Waterland te ondersteunen met middelen die de gehele vereniging ten goede komen. Welke middelen/bijdragen dat zijn bepalen de leden van SVW zelf. Meer informatie over deze vereniging lees je hier.

Op 8 februari 2017 organiseert SVW een nieuwe bijeenkomst waarin bepaald wordt welke middelen/bijdragen geschonken zullen worden. De leden kregen deze week onderstaande uitnodiging:

Onlangs ontvingen de leden van Supporters van Waterland een uitnodiging van ons voor de jaarlijkse ledenbijeenkomst op woensdag 8 februari 2017.

Graag horen wij of je die avond tussen 19.00 en 19.30 uur een lekkere maaltijd komt mee-eten. Aanmelden via de mail kan tot zondag 5 februari 23:59 uur. Als je niet mee-eet zien we je om 19.30 uur! Wat we eten is een verrassing 🙂

Binnengekomen ideeën:
Mocht je nog leuke ideeën hebben die wij als SvW kunnen realiseren, horen we dat natuurlijk graag. Er zijn al een aantal leuke plannen ingestuurd. Deze zullen tijdens de bijeenkomst ter stemming worden gebracht onder de leden (jullie).

– Winddoeken coffeecorner

– Tagset voor de Turven

– Hogedrukspuit

– Printer en lamineermachine

– Nieuwe TV voor in de kantine

– Rugbyclinics

– Kleding voor de trainers

Een hoop leuke voorstellen al, maar daar kunnen er zeker nog een aantal aan toegevoegd worden! Omdat we van te voren ruim de tijd willen hebben de ideeën voor te bereiden, behandelen we alleen de initiatieven die voor zondag 5 februari 23:59 uur zijn binnengekomen.

We horen graag of je erbij bent, mee-eet en nog leuke ideeën hebt!

Wil je via Supporters van Waterland de rugbyclub ook steunen? Dat kan voor 50 euro per seizoen, je krijgt dan een mooie RC Waterlandsjaal als welkomstgeschenk. Een inschrijfformulier kun je hier vinden.