Dankzij de leden van Supporters van Waterland gaan we komend jaar weer hele mooie ideeën realiseren voor Rugby Club Waterland. Woensdag 8 februari was namelijk de jaarlijkse bijeenkomst van SvW, waar onder genot van een hapje en drankje gestemd is op verschillende ingestuurde ideeën. Maar wat doet deze Supportersvereniging eigenlijk hoor ik je denken! Nou.. Supporters van Waterland probeert Rugby Club Waterland te ondersteunen met middelen die de gehele vereniging ten goede komen. Zo zijn er afgelopen seizoen nieuwe kledingtassen gekomen voor de teams, pronken er prachtige borden met het clublogo langs het hoofdveld en krijgen nieuwe leden een rugby-beginnersguide. Het lidmaatschap van Supporters van Waterland bedraagt € 50,00 per seizoen.

Ook komend jaar gaan er weer hele mooie ideeën worden gerealiseerd voor Waterland. Zo is er budget vrijgemaakt voor een nieuw lcd-scherm voor in de kantine, kunnen er weer nieuwe rugbyclinics worden georganiseerd in Purmerend en omstreken en is de kantine inmiddels voorzien van een kinderhoekje. Dankzij onze leden is er voor dit seizoen een enorm bedrag van 5550 euro beschikbaar gesteld om te besteden aan onze mooie vereniging! Het verslag van de bijeenkomst kan je hier lezen

Voor meer informatie over het lidmaatschap van SvW kun je op onze websitepagina’s kijken, maar je kan natuurlijk ook altijd terecht bij bestuursleden Maarten Rabelink, Arjan Konijn, Willem Muller en Robin van der Velde.

De nieuwe aanwinsten sinds de laatste bijeenkomst: