Op 4 maart 2020 hield Supporters van Waterland (SvW) de jaarlijkse bijeenkomst voor de leden. SvW is een aparte vereniging naast Rugby Club Waterland, bedoeld om de rugbyclub te steunen. Door middel van bijdragen of volledige financiering van goederen of diensten. Welke goederen of diensten dat zijn dat bepalen de leden van SvW zelf. Zij dienen de ideeën in en op de bijeenkomst zullen de aanwezige leden bepalen of dit ook echt uitgevoerd gaat worden. Met het oog op de nieuwbouw werd er op 4 maart een record budget beschikbaar gesteld. Meer dan 28.000 euro!

De komende weken maken we via de website een aantal goederen/diensten bekend waarvoor budget beschikbaar is gesteld. Wil je Rugby Club Waterland in de toekomst ook op deze manier ondersteunen? Word dan ook lid! Een lidmaatschap kost 50 euro per seizoen, bij je inschrijving ontvang je een schitterende RC Waterland fansjaal cadeau! Via de button kan je meer informatie vinden over Supporters van Waterland.

Keukenapparatuur

Voor het nieuwe clubhuis is er budget aangevraagd voor keukenapparatuur: een elektrisch fornuis/oven, koelkast en vriezer.

Beschikbaar gesteld door SvW: 8000 euro

Jeugdpromotie

Om rugby en Rugby Club Waterland nog populairder te maken bij de jeugd is er budget aangevraagd voor jeugdpromotie. Hierbij kan je denken aan vergoeden van jeugdclinics, een gasttrainer of promotiemateriaal.

Beschikbaar gesteld door SvW: 750 euro

De beschikbaar gestelde budgetten zullen in overleg tussen het bestuur van SvW, de indiener van het initiatief en de verantwoordelijke commissie binnen de rugbyclub besteed worden.