cover4kleinDe meeste leden en sponsoren van Rugby Club Waterland hebben vandaag het eerste Try-Out Magazine van het nieuwe seizoen ontvangen! Deze editie van maar liefst 48 pagina’s neemt je mee terug in de tijd. Vanaf de oprichting in 1983 tot aan de start van dit huidige seizoen. Zo komen Erwin Welbergen, Peter Bus, Piet van Twisk, Harrie Oudekerk, Hans Le Noble, Robert Jonk en José van der Linden-Stander aan het woord over hun periode als voorzitter van de club.

Het magazine neemt je ook mee terug in de geschiedenis van het Nederlandse rugby, in november is het vijftien jaar geleden dat het Nederlandse rugbyherenteam het op moest nemen tegen rugbygrootmacht Engeland. Met de oud internationals Obbe Winkels en Hein Brat blikken we terug op die bijzondere wedstrijd. Maar er is natuurlijk nog veel meer, zoals de interviews met Dennis Bus, Laurens de Boer en Rob Gijsen van Gijsen Poedercoating. En dat is nog lang niet alles, kortom, genoeg leesplezier!

Binnenkort zal ook een digitale versie van het magazine op de website geplaatst worden. Ben je lid of sponsor en heb je het magazine in de dagen na komend weekend niet binnen gekregen? Mail dan naar redactie en laat daar dan ook direct je huidige adres achter zodat we kunnen achterhalen wat er wellicht mis is gegaan!