Afgelopen zaterdag bereide Oranje U17 zich op het veld van Rugby Club Waterland voor op het internationale Cross Border Toernooi in Spanje. Oranje U17 met in de selectie de drie Waterlanders Quermy Warmerdam, Melle de Jongh en Koos de Haan werkte onder leiding van coach Vuyisile Mbula een training af. Deze zondag kregen de jonge Oranje spelers  op het Nationaal Rugby Centrum in Amsterdam de trainingspakken, polo’s en warmloopshirt uitgereikt. Dinsdag vliegt de selectie naar Spanje, daar zullen zij de eerste wedstrijd spelen tegen Portugal. Bij winst wacht dan op zaterdag Zwitserland of Spanje. Wij wensen Oranje en natuurlijk met name Quermy, Melle en Koos heel veel succes toe! En hoe de prestatie’s ook zullen zijn, geniet vooral van deze mooie ervaring!