Al ruim een jaar lang heeft de Waterlandbus tientallen rugbyers vervoerd, maar nu is het toch echt even tijd om op vakantie te gaan! Om volgend seizoen weer fris en fruitig mensen naar hun bestemming te brengen, geniet de bus van 1 april tot half augustus van haar welverdiende vrije tijd. In deze periode kan er dus helaas geen gebruik worden gemaakt van de bus. Aan het begin van het nieuwe seizoen is er weer volop de mogelijkheid de bus te reserveren voor uitwedstrijden of andere rugby-activiteiten.

Peter Flierman heeft er afgelopen tijd voor gezorgd dat de bus al flink wat kilometertjes heeft gereden, en zal ook komend seizoen de planningen doen voor de rood-wit-blauwe vierwieler. “Ik heb speciaal voor de bus contracten opgesteld voor mensen die er mee mogen rijden. Er is een groep gemaakt die een contract heeft getekend om met de bus te mogen rijden. Het streven is om minimaal twee chauffeurs per team te hebben.”

Maar wat zijn nou de voordelen van het lenen van de bus?

Peter Flierman: “De bus is zo groot dat er maar liefst 8 man in kan (inclusief chauffeur). De kosten voor de benzine worden gewoon gedeeld door het aantal personen en er wordt voor de onderhoud nog wat extra kosten gerekend. “Er wordt door de club niets aan verdiend. Het is puur voor de leden."

Ideaal toch om een groot gedeelte van het team te vervoeren, en nog gezellig ook. En hoe leuk is het om dat te doen met de letters: 'Rugby Club Waterland' op de zijkant. Andere weggebruikers zullen opkijken als ineens de helden van Waterland langsrijden. Een eyecatcher op de weg natuurlijk!

Iedereen die geïnteresseerd in het reserveren van de Waterlandbus of meer informatie wil kan bij zijn of haar teammanager terecht. Of natuurlijk bij Peter Flierman, vul daarvoor het contactformulier in!

Contactformulier

[contact-form-7 id="6542" title="RC Waterland bus"]