Het weekendprogramma, foto’s, wedstrijdverslage. Je zag het tot begin maart allemaal voorbij komen op onze website en social media. Tot het coronavirus in Nederland opdook.... Omdat het nu stil is op het rugbyveld is het ook online een stuk stiller. Maar de komende tijd zullen we ons weer vaker laten horen.

Dit keer niet om de club te promoten maar onze sponsoren die in deze moeilijke tijd ook steun kunnen gebruiken. Zo hebben we een aantal horeca sponsoren die geen gasten meer mogen ontvangen en bijvoorbeeld zijn overgeschakeld op het bezorgen en/of het afhalen van eten. De komende weken promoten we via onze website en social media deze sponsoren! Geef ze een steuntje in de rug(by)!

Kriti - Grieks Restaurant & Tapasbar

In deze eerste editie van Steuntje in de rug(by) het lekkerste Griekse restaurant van Purmerend. Bij onze sponsor Kriti aan de Neckerstraat 3 kan je o.a. terecht voor heerlijke gyros, moussaka en stifado. Trek gekregen? Dan kan je bij Kriti je bestelling telefonisch doorgeven: 0299 429 049. Deze bestelling is daarna bij het restaurant op te halen.

Kijk voor een actuele menukaart op de website van Kriti: kritipurmerend.nl

Op de Facebook pagina van Kriti komen dagelijks de heerlijkste schotels voorbij. Volg deze pagina voor het laatste nieuws: facebook.com/kritipurmerend

Het restaurant is geopend van dinsdag t/m zondag.

Eet smakelijk!