Gisteren zijn we met een groot aantal leden en ouders van jeugdleden bij elkaar gekomen om de financiële situatie binnen de bond te bespreken en een standpunt in te nemen. Wij hebben gisteren het vertrouwen van de leden gekregen om akkoord te gaan met het redden van de NRB onder strikte bepaalde voorwaarden.

Wij zullen dus namens RC Waterland voor het reddingsplan stemmen aanstaande zaterdag tijdens de BALV van de bond. Als de ALV akkooord gaat met het reddingsplan betekent dat wij als vereniging een forse rekening gepresenteerd zullen krijgen.

Hoe wij deze rekening gaan dragen is een tweede vraag. Wij hebben onze leden gevraagd om hierover te brainstormen en plannen uit te werken. Wij hebben tot doel om samen deze rekening te dragen en daarom vragen wij ook naar jullie ideeën hoe wij dit bedrag bij elkaar kunnen krijgen. Wij zullen op 14 januari op de club een BALV houden om hierover te gaan stemmen.

Uitgewerkte plannen kunnen tot 30 december ingeleverd worden per mail: secretaris@rugbyclubwaterland.nl.