Als we Piet Paulusma mogen geloven staat er een weekend voor de deur met schitterend weer. En met zowel zaterdag als zondag thuiswedstrijd bij Rugby Club Waterland is er geen reden om je in Purmerend te hoeven vervelen. Niet alleen op het rugbyveld zal je dit week Waterlanders tegenkomen, ook op het Slotplein in het centrum zul je ze aantreffen.

Met een kraampje staan we op de jaarlijkse sportmarkt om onze club te promoten. De sportmarkt wordt georganiseerd door Sichting Purmerend Marktstad.  Behalve de sportmarkt is rondom de sluis voor jong en oud nog veel meer te beleven, zoals een klimwand, een braderie, springkussen, koebootrace en nog meer spektakel op het water. Kom met het mooie weer dus zeker tussen 12:00 en 17:00 uur even een bezoekje brengen aan de RC Waterland kraam!