Het is altijd afwachten met wat voor team Groningen naar Purmerend komt, na wat oudgediende te hebben opgetrommeld om de paar zieken en geblesseerde spelers te vervangen, wisten we dat we weer vol aan de bak moesten.

Binnen 10 min stond waterland een try achter, maar na een prima genomen penalty kick van Nick Berkelaar komt waterland weer in de buurt. Vervolgens ontpopt zich een zeer aantrekkelijke wedstrijd, waar helaas Groningen aan het langste eind trok.

Beste wedstrijd van het seizoen aldus trainer Willem maar we maken te veel kleine foutjes om de punten dan in Purmerend te houden, met speciale dank voor Bart Visser en Rob Konijn die boven verwachting allebei een prima wedstrijd speelden.

Na afloop tijdens de six-nations zorgde de snert dat de zure smaak enigszins verdween, met speciale dank aan de KC voor de gastvrijheid. 29-34