Op vrijdag 13 december van 19.00-20.30 organiseert Rugby Club Waterland een ouderavond (workshop). Graag nodigen wij de ouders van jeugdleden uit voor deze avond. Als jeugdbestuur vinden wij het belangrijk om onze jeugdleden in een veilige omgeving te laten sporten. Graag zouden we met jullie eens van gedachten willen wisselen hierover.
Het onderwerp van de eerste ouderavond zal dan ook het Veilig Sport Klimaat zijn binnen onze vereniging.

Voor deze avond hebben wij speciaal als gastdocent uitgenodigd Mara Moberg. Als fulltime rugbyster in het Nederlands Sevens Team is het voor Mara zo klaar als een klontje: Naar een veiliger sportklimaat begint al bij de allereerste training. De VSK-ambassadeur en voormalig Oranje-aanvoerster, die uitkomt voor AAC Amsterdam, is blij met de voorbeeldfunctie van haar sport. In haar sport staan vanaf dag één drie woorden centraal: respect, respect en respect. En als dat er even niet is: meteen corrigeren!

Als jeugdbestuur voelen wij ons zeer vereerd dat Mara Moberg deze avond komt invullen. Wij hopen dan ook dat u als ouder aanwezig kunt zijn op deze avond.

Wilt u zich aanmelden bij de teammanager van uw zoon/ dochter? U kunt ook een mail sturen naar jeugd@rugbyclubwaterland.nl

Sportieve groet,

Manfred Warmerdam & Dennis Bus