Ben jij tussen de 6 en 12 jaar en ben je op zoek naar een leuke sport? Een stoere sport waarbij je lekker vies mag worden? Bij rugby leer je op een sportieve manier met elkaar samen te werken. Om jou in contact te brengen met deze sport geven we je de kans om een keer mee te trainen.

Zaterdag 22 juni is er daarom een open training voor iedereen die geïnteresseerd is in rugby. Dit is de perfecte manier om te kijken of dit de juiste sport voor jou is. Na de training wordt er iets gegeten en kunnen de bikkels nog even het veld op voor een korte wedstrijd. Ouders zijn ook welkom om te kijken hoe de kids de sport ervaren.

De training zal beginnen om 11:00 en rond 14:00 is deze rugby ervaring afgelopen. Er zitten geen kosten verbonden aan deze dag en iedereen is welkom. Je kunt Rugby Club Waterland vinden aan de Van IJsendijkstraat 367 in Purmerend. Voor het aanmelden of andere vragen kunt u mailen naar TBM@rugbyclubwaterland.nl

Als je ouder bent dan 12 jaar ben je natuurlijk ook welkom in één van de vele teams van Rugby Club Waterland. Meer informatie kun je terugvinden op deze website!