Vrijdag is het black friday, voor webwinkels het moment om flink te stunten met de prijzen. Natuurlijk zal er in december voor de feestdagen ook weer flink online geshopt kan gaan worden. Maar wist je ook dat je al online shoppend ook onze rugbyclub kan sponsoren? Je hoeft er bijna niets extra's voor te doen en het kost je niets! Hoe dat kan? Dat leggen we hieronder uit!

Bestellen via internet is heel populair. Bijna alle leden van Waterland hebben wel eens online besteld bij winkels als Bol.com, Mediamarkt of Otto. Een vakantie geboekt bij Booking.com of eten laten bezorgen via Thuisbezorgd. En nu kan jij met die aankopen ook Rugby Club Waterland sponsoren.

Onze club is aangesloten bij SponsorKliks, de banner daarvoor kan je op home pagina van onze website vinden. Als je vanaf de SponsorKliks pagina van RC Waterland naar bijvoorbeeld de website van Thuisbezorgd.nl gaat en daar een bestelling doet, dan komt 4% van het bedrag dat je uitgeeft ten goede van de club. Daarvoor hoef je dus niets extra’s te doen!

Belangrijk is dus wel dat je de website waar je je bestelling doet bereikt via de SponsorKliks pagina van Waterland. Ook als je nu niets van plan bent om te bestellen kan je hier wel alvast een kijkje nemen om te zien of jouw favoriete online winkel ook beschikbaar is!