Zo dit wordt dan alweer de voorlaatste tussenstand want voor a.s. maandag moeten alle loten worden ingevoerd. Donderdag heb ik de boekjes van de jeugdleden terug gekregen en dus moet ik snel nog diverse loten invoeren.

Onze bootkampers hebben ook hun superlot besteld dus bedankt groep. Wat doen de bootkampers en wie zijn deze leden? Twee keer in de week geeft Dennis Bus aan leden van deze groep les. De bootkamp groep is onderdeel van de rugbyclub dus ouders van jeugdleden als jullie toch op de trainingsuren van je kind bij de club bent kun je net zo goed zelf ook gaan bewegen. Er wordt getraind op eigen snelheid en kracht dus iedereen is welkom. De ene keer wordt er gewerkt aan de conditie en de andere keer aan wat kracht. Dat gebeurt niet met zware gewichten maar meestal met je eigen lichaam. Dus je hoeft geen superatleet te zijn om bij deze groep aan te sluiten. Iedereen is welkom.

De tussen stand op dit moment is 767 verkochte loten. Dit is 40% van de loten die vorig jaar verkocht zijn. Voor diegene die nog loten willen kopen dit kan nog via de QR code van de club dus de kans op 100.000 euro is nog steeds mogelijk als je een lot hebt. En je sponsort onze club want 80% gaat rechtstreeks naar de club. Volgende week weer een nieuwe tussenstand en blijf in de tussentijd wel gezond.

Met gezonde groet,
Hans Spaan