Op zaterdag 28 april zal het jaarlijkse Gala feest weer worden georganiseerd bij ons op de club. Dit feest is in 2009 in het leven geroepen om de speler en speelster van het jaar in het zonnetje te zetten. Het Gala feest wordt mogelijk gemaakt door de Supporters van Waterland en er zal dan ook een uitreiking van de supporter van het jaar zijn (vrijwilligersprijs).

Dit jaar zal er voor het eerst een uitreiking plaats vinden voor het talent van het jaar, een aanmoedigingsprijs voor de meest waardevolle speler van het team.

Deze genomineerden voor de meest waardevolle speler van het team. Komen dan ook uit elk van de vier senioren teams en moeten aan de volgende criteria voldoen:

• Gestimuleerde speler met progressie
  • Wekelijks aanwezig op de trainingsavonden en wedstrijddagen
  • Voorbeeldfunctie binnen en buiten het veld
  • Sociaal en aanspreekbaar
  • Meedoen in ons (jeugd)vrijwilligerswerk
  • Opbouwend kritiek leveren, liefst met oplossingen i.p.v. afbraakpolitiek

Maar nu… wie zullen de genomineerden worden voor de diverse titels? Hoe de site deze week in de gaten en je zult het weten. Natuurlijk zal de uiteindelijk winnaar op de avond zelf bekend worden gemaakt dus wees erbij!