Rugby Club Waterland beschikt sinds gisteren over Narrowcasting! Leuk zul je misschien wel denken, maar wat is dat dan? Volgens Wikipedia: “Narrowcasting is het door middel van audiovisuele displays benaderen van een of meer specifieke doelgroepen, op een specifieke plaats en op specifieke momenten. De bedoeling is dat de content zo veel mogelijk op maat is gesneden voor de ontvanger.” Met andere woorden: het beeldscherm zal je informeren over o.a weekendprogramma’s, verzameltijden, uitslagen, evenementen en zelfs of we het vandaag droog houden!

Het scherm in het clubgebouw zal de komende tijd door de Waterland 2.0 werkgroep Interne Communicatie verder worden gevuld met informatie, afgelopen zaterdag waren al enkele mogelijkheden van het scherm te zien. Heb je informatie die je graag op het scherm wilt tonen, of heb je vragen over het systeem? Mail dan naar redactie@rugbyclubwaterland.nl.

Rugby Club Waterland bedankt Supporters van Waterland en De Miranda verzekeringen & hypotheken voor het beschikbaar stellen van de benodigde hardware!