Aydan Verdonk in actie tegen Baden-Württemberg (Foto: Jürgen Kessler)

Sinds vorige maand is Rugby Club Waterland weer een international rijker. Ayden Verdonk maakte tegen Luxemburg U18 zijn debuut voor Nederland U17. De Nederlanders waren met 5-35 te sterk voor de Luxemburgers. De interland was een onderdeel van het trainingskamp waar een de jonge rugbyers zich konden bewijzen om geselecteerd te worden voor het Wellington Schools Festival 2013. Aan het toernooi in de buurt van Londen zal de top van het Europese rugby mee doen. Ayden heeft inmiddels het geweldige nieuws gekregen dat hij ook dan tot de selectie zal behoren. De Waterland speler kan zijn krachten begin april dus meten met zijn leeftijdsgenoten van Engeland, Frankrijk en Wales! Dat Ayden niet alleen kan rugbyen maar veel meer talenten heeft is te lezen in het Noordhollands Dagblad van vrijdag 15 maart 2013. Hij vertelt daarin naast rugby meer over zijn keepersverleden bij FC Utrecht en zijn passie voor golf.

Ayden, namens alle Waterlanders, van harte gefeliciteerd met je debuut bij Oranje U17 en heel veel succes toegewenst op het Wellington Schools Festival!