Woensdagavond is de jaarlijkse ledenbijeenkomst van Supporters van Waterland. Op deze avond zullen deze leden (altijd herkenbaar aan die exclusieve RC Waterland sjaal) meebeslissen over een aantal ideeën die ook zijn ingediend door de leden zelf. Zo werden afgelopen jaren o.a. de nieuwe muziekcomputer, de picknicktafels, rugbyclinics voor basisscholen en het regen/zonnescherm (mede)mogelijk gemaakt door Supporters van Waterland. Het bestuur van Supporters van Waterland zullen terugkijken op het afgelopen seizoen en de ideeën voor dit seizoen presenteren. De leden die zich voor het eten hebben opgegeven zijn tussen 18:30 en 19:00 uur welkom, de ledenbijeenkomst zelf begint om 20:30 uur. Geïnteresseerd in wat Supporters van Waterland doet of wil je ook lid worden, dan ben je woensdagavond natuurlijk ook van harte welkom!

De agenda voor de ledenbijeenkomst op woensdag 21 november 2012:

• Welkomswoord
  • Oprichting vereniging SVW
  • Terugblik seizoen 2011-2012
  • Financiën
  • Binnengekomen ideeën:
    – Financiële bijdrage Waterland gala
    – Rugby clinics
    – Warmhoudpakken senioren
    – Geld voor nieuw interieur in het nieuwe gebouw
    – SVW tribune
    – Geluidsinstallatie