Doordat de regering er maar weer een lockdown tegen aan gooit is het niet mogelijk om een oliebollentoernooi te houden. Geen oliebollentoernooi en geen nieuwjaarswensen, dus ook niet het bekend maken van de resultaten van de Grote Clubactie op de club.

Ik ga dus in deze briefing alles maar duidelijk maken!

De Grote Clubactie heeft ook kosten gemaakt waaronder 25 cent per verkocht lot en de prijsjes voor degene die de meeste loten heeft verkocht. Als we deze kosten aftrekken van het bedrag wat de grote clubactie naar de club stort dan hebben we een bedrag bij elkaar verkocht van:

€ 2068,52

Alle kopers bedankt voor het kopen en alle verkopers bedankt voor jullie inzet! Dan het bekend maken van de persoon doe de meeste loten heeft verkocht. Dit jaar zijn dat er twee die hetzelfde aantal loten hebben verkocht namelijk:

Niki Koehl en Bram van Leeuwen

Hier de beste tien verkopers op onze club:

• Nikkie Koehl
  • Bram van Leeuwen
  • Luuk ter Weel
  • Noah Bogert
  • Jan de Heer
  • Willem Smits
  • Joep Kramer
  • Hidde Engberts
  • Sepp Engberts

Het team dat de meeste loten heeft verkocht en dus een teamuitje krijgt (als het weer mag van het kabinet uit Den Haag) is:

De Minigroep

Je kunt kijken op de site van de grote clubactie of je een prijs hebt gewonnen!

Met vriendelijke groet
Hans Spaan