Rugby Club Waterland start in september 2021-2022 met de Talent School, voor alle ambitieuze rugbyers tussen de 10 en 18 jaar. Voor de coördinatie van de Talenturen zijn wij op zoek naar een enthousiaste duizendpoot die interesse heeft in sport en onderwijs en voor 5 uur per week beschikbaar is.

Doel van de functie:

De coördinator van de Talent School draagt zorg voor verbetering van de talenturen door middel van het voorbereiden en uitvoeren van beleid betreffende de Talent School.

Functie-eisen:

• MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Goede organisatorische vaardigheden;
  • Analytisch denkvermogen;
  • In staat zijn een uitgebreid relatienetwerk binnen de sector op te bouwen;
  • Goede communicatieve en leidinggevende vaardigheden.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Bereidt voor, ontwikkelt en draagt zorg voor de realisatie van de talentschool-beleidsplannen;
  • Zorgt vanuit de eigen professionaliteit voor een bijdrage aan het algemene organisatiebeleid;
  • Draagt zorg voor een goede relatie met de scholen
  • Bewaakt het budget, doet voorstellen voor de begroting, bereidt subsidieaanvragen voor en draagt zorg voor de benodigde rapportages ten behoeve van het management;

Geïnteresseerd of wil je meer informatie? Neem dan contact op via feniks@rugbyclubwaterland.nl