Na vele zweetdruppels, de inzet van tal van enthousiaste Waterlanders is het zover. De opening van ons nieuwe clubgebouw. Zaterdag 28 augustus verwelkomen we iedereen om op een feestelijke manier het clubgebouw in te luiden.

Vele handen, geen licht werk
De grote groep van Waterlanders die in hun vrije tijd zich hebben ingezet is bewonderenswaardig. Dit nieuwe gebouw is niet alleen voor maar ook vooral door de leden gebouwd. Zo hebben vrijwilligers maandenlang gewerkt in het oude clubgebouw om deze te verhuizen. Het nieuwe gebouw is letterlijk bekleed met mooie verhalen van allerlei trips. En de nieuwe plek heeft tal van nieuwe dingen, zoals een echte spelerstunnel. Met trots presenteren we op de laatste zaterdag van augustus een gebouw waarin we als club kunnen groeien.

Het programma voor de invulling van deze dag volgt later deze maand. Dus houdt ook de website hiervoor in de gaten.