Rugby Club Waterland is uitgenodigd voor het Internationale Veteranenrugby Toernooi “Bouclier de Clovis” (Schild van Clovis) georganiseerd door ACS Soissons. Die Franse club was in 2010 ook al te gast in Purmerend om te spelen tegen onze Old Mermaids.

De veteranen doen daarom van 1 t/m 3 mei het noorden van Frankrijk aan voor een gezellig weekend. Voor wie? Iedereen van 30 jaar of ouder. De kosten zijn 200 euro, o.a. voor vervoer, overnachtingen en ontbijt en natuurlijk een tourshirt. Wil je mee naar Frankrijk? Geef je dan zo snel mogelijk op bij Hans le Noble (hans_le_noble@hotmail.com). Geef dan direct even aan of je meespeelt of niet. Natuurlijk kun je ook voor meer informatie bij Hans terecht!

De eerste 20 aanmeldingen zijn binnen, maar de tourorganisatie hoopt nog veel meer ‘oude rotten’!