Iedereen is alweer een beetje gewend aan de nieuwe regels om het coronavirus weer terug te dringen. Maar dat er geen supporters langs de lijnen mogen staan bij thuis wedstrijden is toch een beetje raar.

Jullie zijn natuurlijk benieuwd naar de nieuwe tussenstand, nou we hebben het eerste kwart van ons doel behaald. Er zijn nu 453 loten verkocht en dat is 27%. Iedereen die loten heeft verkocht alvast bedankt, vorig jaar hadden we wel ietsje meer loten verkocht.

Dan hebben de Waterland Eagles de eerste superloten besteld. Dit is de nieuwe tak binnen onze club. Voor degene die niet weet wat het is, het wordt gespeeld in Australië. Het veld is rond en er wordt veel gekickt. Ook tackelen doen ze op hun eigen manier. Ons Waterland team is drie jaar geleden begonnen en is dit jaar tweede van Nederland geworden. Als je 18 jaar of ouder bent kun je deze tak van sport in Purmerend gaan beoefenen. Als de coronaregels weer wat  afnemen kun je op maandagavond altijd een keertje naar de training kijken. Wil je een keer mee trainen dat kan altijd ook op maandag vanaf zeven uur.

Volgende week is er een vakantie periode voor de jeugdleden dus probeer een dag te reserveren om in je buurt loten te verkopen. Houd wel afstand en probeer zoveel mogelijk te verkopen via je QR code op je boekje. Is je boekje toch vol geef het boekje aan je teammanager en dan krijg je een nieuw boekje.

Veel plezier met je korte vakantie en ik hoop dat ik volgende week weer zo'n mooi bericht heb.

Hans Spaan