De winter is weer terug van heel even weggeweest, de sneeuw en de vrieskou hebben weer gevolgen voor de wedstrijden die zaterdag op het programma stonden.

Het TMB toernooi op ons eigen veld gaat niet door en voor de tweede keer moet er ook een streep door de uitwedstrijd van Junioren 2 tegen Emmen/Groningen. De wedstrijden van de Cubs en Junioren 1 gaan vooralsnog door, maar hou de berichtgeving goed in de gaten.

Ook de thuiswedstrijd van de Colts tegen Haarlem 2 staat nog op het programma, net als de uitwedstrijd van RC Waterland 1 bij Ascrum. Voor beide wedstrijden zal morgenochtend bekend worden gemaakt of ze echt gespeeld gaan worden.

UPDATE 16:30 uur

De wedstrijd van de Cubs in Oisterwijk en de wedstrijd van RC Waterland 1 bij Ascrum gaan niet door.

UPDATE 18:00 uur

Ook Junioren 1 komt zaterdag niet in actie, de wedstrijd tegen AAC in Amsterdam gaat niet door.

UPDATE 18:30 uur

De Coltswedstrijd is ook afgelast, er zal zaterdag dus geen enkel team van RC Waterland in actie komen.

UPDATE Zaterdag 11 februari 2016

De wedstrijden die op zondag gespeeld zouden worden in Purmerend gaan vanwege het winterweer ook niet door