Beste jeugdspeler, ouders en/of verzorgers,

Graag willen wij jou uitnodigen om deel te nemen aan de talenturen bij Rugby Club Waterland. De wens van onze fanatieke jeugdleden om zich intensiever met de rugbysport bezig te houden hebben we vertaald in talenturen die georganiseerd worden door Rugby Club Waterland.

Met het starten van de talenturen willen wij de fanatieke Waterland spelers en speelsters de kans geven om meer en op een hoger niveau te gaan trainen zonder daartoe ver te moeten reizen. Ook biedt het de spelers de mogelijkheid om een school naar eigen keuze te bezoeken in hun vertrouwde omgeving.

De speler/speelster zelf moet de extra belasting kunnen dragen, de schoolprestaties mogen niet afnemen door de talenturen, het team waarin de speler speelt, krijgt voorrang boven de Talenturen en als dat allemaal klopt, kan een speler blijven deelnemen aan de talenturen.

Wat houden de talenturen in?
Sneller, Beter en Harder... De spelers krijgen 1 keer per week, op woensdagmiddag 16:45-18:00 uur, extra trainingen van een hoog gekwalificeerde trainer. Er zal worden gewerkt aan fysieke en mentale gesteldheid, techniek, agility, snelheid van handelen, tactiek en rugbyinzicht op met name individueel-, positioneelniveau (en minder op teamniveau).

[contact-form-7 id="26372" title="Talenturen"]

Voor wie?
De jeugdleden van RC Waterland vanaf de Mini's.

Optie Huiswerkbegeleiding
De spelers of ouders hebben zelf de keuze om gebruik te maken van de huiswerkuurtje op woensdag tussen 15:45 en 16:45 uur. Dat betekent dat spelers met elkaar huiswerk maken in de rugby accommodatie om vervolgens te gaan trainen.

Kosten
We willen een pilot starten van 5 april tot 31 mei 2017. De kosten voor het deelnemen aan de Talenturen zijn 27,50 per maand!

Inschrijven
Wij hebben een minimale inschrijving nodig van 15 spelers/ speelsters om dit project doorgang te laten vinden. Inschrijven kan via het inschrijfformulier op deze pagina of via de mail: manager@rugbyclubwaterland.nl onder vermelding van Naam / Leeftijd / ouders / email. Inschrijven voor 1 april! Mochten er nog vragen zijn neem gerust contact met ons op. Dat kan door mail te sturen naar jeugd@rugbyclubwaterland.nl of de verenigingsmanager Dennis Bus aan te spreken.

Sportieve groet,
Jeugdbestuur RC Waterland & Verenigingsmanager Dennis Bus