Zaterdag 20 mei 2017 zal er een unieke internationale wedstrijd worden gespeeld bij RC Waterland. RC Waterland zal met een mix uit de herenteams spelen tegen ‘Zuid-Afrika’. Het team van de Springbokken wordt gevormd door in Nederland wonende Zuid-Afrikanen en spelen voor het eerst in deze samenstelling een rugbywedstrijd. Heel Zuid-Afrikaans Nederlands reist komende zaterdag af naar Purmerend voor deze wedstrijd en een aansluitende braai! Het beloofd dus een hele drukke en gezellige dag te worden bij Waterland. De kick-off van de wedstrijd is om 15:00 uur, het team van Waterland kan natuurlijk alle steun van de zijkant goed gebruiken. Wil je meespelen en/of aanschuiven bij de braai (kosten 10 euro)? Meld je dan snel aan bij Hans Le Noble via info@rugbyclubwaterland.nl.