Tijdens de jaarlijkse gala-avond van Rugby Club Waterland is afgelopen zaterdag de speler van het jaar bekend gemaakt. Deze titel mag je dragen wanneer je als rugbyspeler/speelster veel voor het team hebt betekend op sportief gebied. Ryan Berrevoets, afkomstig uit Den Haag, mag zich vanaf nu speler van het seizoen 2016/2017 bij Waterland noemen. De vertrekkende rugbyer nam deze prijs vol emotie in ontvangst. Andere genomineerden bij het vlaggenschip van Waterland waren Jesse Jacobs en Erik Veltman. Meest waardevolle speler (waarbij de inzet zowel binnen als buiten het veld enorm groot is) bij het eerste team van Waterland is Andrejs Aleksandrovs geworden. De 23-jarige Kimberley Haaker werd bij het damesteam verkozen tot ‘Speelster van het Jaar’ en Arjan Konijn mag zich een jaar lang ‘ Vrijwilliger van het jaar’ noemen.

Jeugd

• Colts: Tim Rammers
  • Junioren (Meest waardevol): Milan de Groot.
  • Junioren 1: Milan Galas
  • Junioren 2: Abel van der Meer.
  • Cubs: Loet van Alen
  • Minis: Sven van der Visse
  • Benjamins: Senna Ruiter.
  • Turven: Noah Boogert

Volwassenen

• Speler van het Jaar: Ryan Berrevoets
  • Speelster van het Jaar: Kimberley Haaker
  • Vrijwilliger van het Jaar: Arjan Konijn
  • Mermaid Mama's: Katelijn de Vries
  • Bootcamper: Bianca Balvert

Meest waardevolle spelers

• RC Waterland 1: Andrejs Aleksandrovs.
  • RC Waterland 2: Thomas Termeulen
  • RC Waterland 3: Mark Williams