Na flink wat jaren actief te zijn geweest als hoofd faciliteiten en bergen met werk verzet te hebben tijdens de bouw van ons nieuwe clubgebouw heeft Peter Romp besloten om een stapje terug te doen. Vanaf heden nemen Kees Boon en Bart Visser zijn taken over.

Stapje terug, zeker niet weg
Peter heeft aangegeven na de drukke periode van de bouw en de wisseling van het bestuur om zijn aandacht te focussen op andere zaken (zoals zijn eigen zaak). Dat betekent niet dat de clubman in hart en nieren niet meer te vinden is op de club. Peter is nog bezig met de laatste zaken af te ronden en blijft onderdeel uitmaken van het onderhouds team (de titel van de groepsapp). We willen Peter onwijs bedanken voor alle tijd en energie die hij heeft gestoken in zijn functie als hoofd faciliteiten.

Kees en Bart nemen stokje over
Kees is al een tijdje actief op de club en voelt zich helemaal thuis. Hij is zelf bootcamper, zijn zoon Kevin speelt bij de heren senioren en kleinzoon Dudley bij de cubs en zit op de Rugby Academy Noord-West. Tijdens de bouw heeft Kees al van alles gedaan in en rondom het nieuwe pand. Kees vertelt kort over zijn nieuwe rol: “Ik hoop om samen met Bart Visser het beheer en onderhoud van ons clubgebouw handen en voeten te geven en daar in met alle vrijwillige klussers een meewerkende rol te gaan vervullen.”

Bart is geen onbekende. Sinds de jeugd loopt Bart al rond bij Waterland en je kunt wel stellen dat hij groot geworden is op de club. Nog steeds is Bart wekelijks te vinden op de club. Inmiddels vooral als bootcamper maar ook soms als 15de man bij het social rugby. Bart is een (stille) kracht, technisch zeer bekwaam, samen vormen ze een perfect duo. Beide heren zullen van onschatbare waarde gaan zijn voor het aanbieden van de juiste en vooral ook kwalitatieve faciliteiten.

Faciliteiten: wat valt daaronder?
Faciliteiten houdt zich bezig met alle zaken in en rondom het gebouw. Zo valt te denken aan de volgende zaken:

• Sleutelgebruik
  • Onderhoud van clubgebouw
  • Werkend houden van alle technische installaties (dat zijn er inmiddels veel)
  • Energieverbruik pand
  • Veldhuur via Spurd
  • Exploitatie gebouw en faciliteiten
  • Aanpassen & verbeteren van de ruimtes (waar nodig)

Voor vragen kunnen jullie contact opnemen met beide heren via voorzieningen@rugbyclubwaterland.nl of schiet ze aan op de club.